lördag 16 maj 2009

Man vill ju inte vara feg...

Utifrån devisen "det gäller att vara ödmjuk, man har nåt att lära av de flesta människor" kollade jag på hundcoachen här om dagen (kan ju tillägga att alternativet var plugg....).

Det jag tog med mig från det var att jag kanske skulle satsa mer på att försöka leka mer med min hund utan leksak. Hittills har mina "enbart sociala" belöningar varit av det mer lugna slaget, men om Fredde inte räds att riskera armar, händer och kläder genom att leka ruffigt med en schäfer utan leksak så kanske jag också vågar. Händer och armar är liksom redan ganska skadade efter alla gånger Caki biter efter leksaken och missar, så det kanske egentligen inte blir så mycket värre tänkte jag.

Efter att ha provat så undrar jag bara, har Fredde nånsin lekt utan leksak med en malle? 

1 kommentar:

  1. hihiiiiiiiiiii, men va härligt att Fredde kunna inspirera en ganska så reflekterande tjej som du.... Tycker nästan att han är lite över-kurs ' for a girl like you' hihiiiiiiiiiiiii..... Ja, vad man inte kan hitta på för att slippa plugget..... SES ONSDAG.... Kram kram kram

    SvaraRadera