onsdag 3 juni 2009

Den nakna sanningen..

.. blir man varse när man är på kommenderingsträning. I synnerhet om man filmar passet så att man riktigt kan sitta och titta på allt konstigt man har för sig.

Caki var duktig men ganska störd av miljön. Tittade mycket på tävlingsledaren och kom av sig i bland (det är stor skillnad när det är någon man inte känner som tycker hon). Det var förresten inte bara Caki som kom av sig. Jag blir såååå spak, fungerar inte alls och kan inte tänka träning om det uppstår något oväntat.

Platsen gick sådär, hon tyckte nog att det var lite jobbigt att ligga bland alla andra och lyfte lite på huvudet. Hon låg iaf duktigt kvar, även när grannen sprang till sin matte.

Tandvisningen var ganska hysterisk precis som jag befarade, hon blir lite osäker och därmed så ivrig att hon attackerar främlingar med blidkande slickningar och annat (Skitmoment!).

Här kommer resten helt oredigerat så får ni se själva. 


Tog bort filmen för det blev nåt konstigt med nedladdningen av sidan när den var där. Eller så berodde det på nåt annat.. Filmen finns iaf kvar på youtube.

6 kommentarer:

  1. WAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU va fint hon gick!!!!!!!!!!!!!! Vilken snygg linförighet.... Det är ju '12' det hon gör.... Va då störd av miljön????
    Ut och tävla, du!!!!!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Otroligt duktiga är ni, det var ingen överraskning efter att ha sett dig med hästar förr i världen :)

    SvaraRadera
  3. Halloj!

    Det där såg ju jättefint ut!
    Jag tränar gärna patsliggning med dig i sommar!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut!

    Jag fick märka idag att tandvisning faktiskt kan gå till lite hur som helst på tävling, vi fick gå fram till domaren och inte tvärtom och sen började hon hälsa på Gimma och kolla tänder på en gång så jag hann inte alls med att sätta henne vid mig. Så där låg min golden på rygg på marken och åmade sig för domaren. Haha, så kan det gå.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS GRATTIS GRATTIS................. NI ÄR FANTASTISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRA BRA BRA JOBBAT! KRAM I MASSOR

    SvaraRadera
  6. Tusen grattis till det fina resultatet idag! Du har världens bästa lilla malletik! Kraam!

    SvaraRadera