söndag 26 april 2009

Filmsnutt och bilder

Världens bästa Vendela filmade lite och tog bilder idag när vi tränade. Tack vännen!

Jag hade tänkt lägga ut några bilder men är uppenbarligen för klantig för att lyckas med det. Om någon till äventyrs är intresserad av bilder på mitt underverk så finns det några hos fotografen:)

Filmen är inget märkvärdigt. Jag gav mig själv i läxa att fixa avsluten i ställandet och att försöka få fart på inkallningen sist vi filmade, så det här är lite uppföljning.

1 kommentar:

  1. Fin fart o attityd i inkallet!! Snyggt ställandet!!! Ni är ju super bra! Jag är impad! Förstår alla dina speglingar mot spåret!!! Dom är så relevante! Tycker dina inlägg är så sköna..... Och ser SÅÅÅÅÅÅÅ framemot att se er torsdag/fredag....
    Sköt om er och träna fint i vårvädret

    SvaraRadera