måndag 19 oktober 2009

Sinblogg?

I skolan just nu lär vi oss bland annat om sinkor (kor som man slutat mjölka) och om hur viktig den årliga sintiden faktiskt är (de 2-3mån kon har semester från mjölkning innan nästa kalv kommer) för att de ska hålla sig friska och starka. Det kostar nämligen en hel del energi för en ko att producera mjölk.

Själv hade jag tänkt producera ett blogg-inlägg om träning, men det blir liksom inget... Har massor av inspiration till att träna, men den verkar komma från ett fristående (näst intill outtömligt) konto... Tror alltså jag ska testa att sinlägga bloggen ett tag och se om ny skrivinspiration infinner sig.

Blir ni nyfikna på vad vi pysslar med så kan ni mejla mig, annars hörs vi om ett tag.

Ha så roligt med era hundar (och hästar) mina vänner!

4 kommentarer:

  1. Härligt att du har träningslust i alla fall trots höstmörkret. Ha det bra så länge, hoppas höra av dig så småningom..

    SvaraRadera
  2. Det kan vara bra att sina bloggen ibland ;)

    Hoppas du kommer tillbaka med härliga, inspirerande inlägg snart igen, jag saknar dem :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Nämen Jenny jag som hade sett framemot ett långt inlägg =) Vilken tur jag har som har rasterna i skolan att se framemot iallafall=)Längtar tills du kommer hem! Förresten körde platsliggning och sedan hela ettan direkt utan belöning fick bryta för några enstaka pip men hon kändes riktigt fin överlag!

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt i Frankrike och ja vi måste få till lite träning snart för det går inte med Weto som precis har kommit ur sin sin period med träning - trode han kunde vila sig i form men nä nej vild och galen kommer nog närmare sanningen!!
    Kram

    SvaraRadera