fredag 16 oktober 2009

Fördelen med hundar som rullar sig i bajs...

...är att dom nästan jämt luktar väldigt gott på grund av alla "i-sista-minuten-innan-jag-ska-till-skolan-schamponeringar".
Sen kunde man ju önska att hundar som tycker "att bada är det absolut värsta som finns", och som därför sprattlar och rivs, hade andra intressen än just grävlingsbajs vid 07:30-tiden på morgonen då man har bråttom...
Har ni ens hört talas om mallar med såna här intressen? Jag trodde att det mest var lagottos och labbar som gillade skit...;-).

Tack för lyckönskningarna förresten! Jag överlevde tentan... och förhoppningsvis överlever framtida grispatienter mig. Ber om ursäkt för urusla "internet-manners" på sistone, både vad det gäller kommentarer och mejl. Ska försöka uppdatera lite om hur det går på hundträningsfronten alldeles snart.

2 kommentarer:

  1. Själv är jag så lyckligt lottad så att jag iaf har TVÅ hundar som inte alls är intresserade av hästbajs... den yngsta vill tyvärr äta hästskit när han får tillfälle, men det är iaf lättare att hålla ögonen på EN hund än alla tre.

    SvaraRadera
  2. :D En labrador skulle aldrig komma på den befängda tanken att RULLA sig i skatten. Nog gillar labbar skit, men den ska i magen. Inte i pälsen ;)
    / frida, labbeägare

    SvaraRadera