tisdag 13 april 2010

Lata dagar

Nu har jag dammat av min gamla kamera för att kunna ta lite kort under valptiden. Men det blir bilder av enbart informativ karaktär, så värst bra blir dom inte. (Inte bara kamerans fel, men ganska mycket.)

I brist på fötter att sova på går det tydligen bra med svettiga skor. Om man inte får ligga på sängen förstås.... (Jag vet att jag är hopplös, men det är ju så himla mysigt att ligga och vila tillsammans hela gänget - och inte ska hundarna behöva gå upp bara för att jag vill:))






3 kommentarer:

  1. Förstår att du inte kan motstå den där blicken! Jäklar vad söt han är (trots att han varken är fläckig eller har överdimensionerat lång näsa ;))

    SvaraRadera
  2. Tack för inbjudan! Kommer gärna förbi på fredag förmiddag om det passar?

    SvaraRadera
  3. Åh vilken liten charmknutte!

    SvaraRadera