söndag 16 oktober 2011

Duktig Heppe! - halvbra mobilfilm

Debut i lydnadsklass 1 och han skötte sig jättebra! Inkallningen kunde vart snabbare, han tog (högg) apporten innan kommando och han tappade bort sig lite i språngmarschen, men i övrigt så var det inga stora missar. En del medvetna och omedvetna dubbelkommandon blev det dock från min sida :) Jag är supernöjd med hans attityd och uthållighet genom programmet! (176 poäng)

Filmen från mobilen blev inte så bra på grund av avståndet, så jag tänkte kanske strunta i att lägga upp den, men det gick tydligen inte för sig enligt vissa mkt bestämda träningskompisar på annan ort:)

4 kommentarer:

  1. Vad roligt Jenny!! Och vilken härlig känsla att vara nöjd med attityden och uthålligheten, det är ju ändå det viktigaste! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Klick på filmuppladdningen, och vilken duktig mallegator! Tur att han är lite åt det större hållet, han syntes bra trots avståndet till kameran :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till en väl genomförd tävling. Härlig kille det där :D // Lena och flickorna

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se Jenny! Snart hoppas jag att jag att jag också kan lägga ut film på lydnadsdebut. Skal bara se till att starta först, :-)

    SvaraRadera