onsdag 3 november 2010

Bortlottade men glada ändå

Vi kom inte med på apellspåret. Iofs inte helt överraskande och kanske lika bra:) Det innebär iaf att vi utan dåligt samvete kan ägna träningstid åt annat skojsigt som agility. Eller rättare sagt Caki kör agility med Johanna och jag står och beundrar dem. Det är bara att erkänna sina begränsningar ibland, och det där med handling är svååårt. Planen är nu att Johanna lär henne först och sedan mig.

Lyckades ändå uppbåda tillräckligt med besvikelse över utebliven tävling för att tycka att vi förtjänade en tröstpresent. Jag kunde bara inte motstå detta till Caki...

6 kommentarer:

  1. Jaha, så det är genom att sno din hund och lura på dig saker till den som man skapar blogginlägg. Bra att veta...

    Jag har förresten en idé som kräver att du är kvar i stan i februari...

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart koppel :)

    SvaraRadera
  3. SURT...... då är det väl bara ut i eliten va..........

    SvaraRadera
  4. Hej, det var längesen! Vi har fyra hundar nu. :-)

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt med agility. Jag lovar att du kommer att bli FAST!

    SvaraRadera
  6. Saknar din blogg, hoppas att ni mår bra. Hur går det med tävlingslydnaden? träffade en vän till dig och Vendela på talanglägret, Malin med Filur.

    SvaraRadera